המדריך המלא לשיפוץ חדר רחצה

חדר האמבטיה הוא המקום שבו אנחנו מתנתקים מהכל, שוכחים מהיום וטובלים מתחת למים החמים, מנקים את המחשבות ונרגעים.

זה המקום שבו אנחנו מתכוננים בבוקר, מצחצחים יחד שיניים, דואגים שיהיה לנו יום שיער טוב ולוקחים נשימה עמוקה לפני היום. .
אנחנו מבלים המון זמן באמבטיה ולכן, חשוב להקדיש מחשבה רבה לשיפוץ החדר החשוב הזה. חדר אמבטיה מתוכנן נכון, משופץ היטב ומעוצב בדיוק בסטייל שלך, יכול לגרום לך להרגיש רענן ולהתחדש. למצוא יותר זמן להירגע וליהנות. מחקרים הראו שחדר אמבטיה אסתטי, מעוצב ונעים תורם לבריאות הנפשית והרגשית, כשהוא הופך למקום שאליו בורחים להירגע.

מודרני, קלאסי, כפרי או אורבני? איך נראה שיפוץ חדר הרחצה שלך?

בחירת סגנון עיצוב חדר הרחצה המתאים לבית שלך יכולה להיות תהליך מייאש ומלא בשאלות ותהיות. יש הרבה סגנונות שונים לבחירה וחשוב לבחור אחד שמתאים לצרכים והעדפות שלך ושל בני המשפחה. 

הנה כמה שאלות שכדאי לקחת בחשבון:

חשבו כמה זמן אתם מבלים בחדר האמבטיה בכל יום ומהן הפעולות שאתם עושים. אם אתם מבלים בחדר הרחצה כדי להירגע, לטבול באמבטיה או לעמוד תחת המים ולהירגע, אם אתם חובבי טיפוח וזקוקים למקום אחסון למוצרים רבים או אוהבים לארח חברים לשינה בבית וזקוקים לחדר אמבטיה עם אחסון למגבות ולפריטים אחרים, כל הדברים האלו צריכים להתכתב עם העיצוב שלכם. 

עיצוב מינימליסטי מול עיצוב מקסימליסטי, עיצוב מודרני מול עיצוב כפרי, שילובים אקלקטיים או גוונים רגועים כמו בספא, נסו לדמיין את היומיום שלכם ואיך השימוש בחדר הרחצה מתבטא בו. איך אתם מדמיינים את עצמכם בתוך החדר? אילו צבעים מרגיעים אתכם ואילו פחות? 

סגנונות עיצוב שונים מתבטאים גם בחומרי הגמר שתבחרו. עיצוב מודרני ישלב בין מתכות ובין זכוכית, בטון ושיש, עיצוב כפרי ישלב אריחים מאוירים או כיורים עגולים ופריטי עץ, עיצוב קלאסי אירופאי משמעו אבן טבעית, חרסינה לבנה ורצפות מאוירות. 

כיצד לבחור את חומרי הגמר לעיצוב חדר רחצה? 

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על בחירת חומרי הגמר. בבחירת החומרים אנחנו שמים דגש על גורמים כמו תקציב, עמידות והשפעה סביבתית. החומר הנפוץ ביותר בשימוש בשיפוץ חדר רחצה הוא קרמיקה. אריחי קרמיקה עמידים וקלים לניקוי, הם לרוב זולים יותר מאשר סוגי אריחים אחרים אך עמידים מאד.

חומר נוסף הוא בטון. בטון עמיד – בטון אינו סופג מים כמו אריחי קרמיקה ולכן אין צורך לאטום אותו או לטפל בו בחומרי ניקוי מיוחדים. הוא יוצר אפקט תעשייתי ומודרני ולכן הפך בשנים האחרונות לחומר לגיטימי בתוך חדרי אמבטיה, בשילוב עם קרמיקה וחרסינה. 

לסיכום, חשוב לתכנן את תהליך השיפוץ ולא למהר. כדאי גם לשקול את גודל התקציב שלכם וכמה זמן אתם רוצים להשקיע בפרויקט. אנחנו ב"קמילה שיפוצים" מלווים את הלקוחות שלנו בכל תהליך השיפוץ, מפגישות התכנון הראשוניות ועד לרגע שבו אתם נכנסים הביתה. השיטה שלנו סוגרת את הפינה ויוצרת מעטפת מושלמת, שתומכת בתהליך העיצוב ויוצרת עבורכם חדר רחצה עמיד, מעוצב ופרקטי. אנחנו הופכים את התהליך לפשוט יותר בזכות ניהול הפרויקט מא' ועד ת'. 

דילוג לתוכן