שיפוץ חדר אמבטיה

חולמים על חדר אמבטיה משופץ בלי בלגן והוצאות מיותרות? הגעתם למקום הנכון!

עקב אכילס בשיפוץ חדרי אמבטיה הינו כיצד חומרי הגלם ישרדו את ממד הזמן – חדרי אמבטיה בגלל אופי השימוש בהם סובלים מבלאי מואץ…
צוות .קמילה פרו ילווה אתכם משלב התכנון דרך בחירת החומרים כך שהתוצאה הסופית הלקוח ייהנה מחדר אמבטיה שגם בעוד 10 שנים יראה טוב ויתפקד טוב ככה שלא כל שנתיים שלוש תרגישו צורך לשפץ מחדש…
זה ידע ששווה הרבה כסף ללקוח!!!

בלי בלגן, בלי הוצאות מיותרות – שיפוץ חדר אמבטיה עם Kamila Pro

אם חדר האמבטיה שלכם זועק "הצילו" אבל המילה "שיפוץ" יוצרת אצלכם פרפרים בבטן, עצרו כאן. אנחנו ב-קמילה פרו רוצים להציע לכם מסלול שונה לשיפוץ חדר האמבטיה שלכם. במהלך השנים שמענו את כל הפחדים הגדולים על שיפוץ חדר אמבטיה – מהבלגן שנוצר מול בעלי המקצוע דרך הפאשלות שיכולות לקרות ועד לאובדן שליטה על התקציב, ישבנו מולם ופיתחנו גישה חדשה, מהפכנית ואפקטיבית, לשיפוץ חדר אמבטיה בלי כאבי ראש.
כשאנחנו נכנסים לחדר האמבטיה שלכם אנחנו פשוט לוקחים פיקוד. משלב התכנון, דרך ההריסה וחידוש התשתיות ועד לעיצוב המלא. אנחנו שם, עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שנבחרו בקפידה על ידינו, כדי לסגור את כל הפינות בדרך לשיפוץ מוצלח.
והתוצאה: עומדת בזכות עצמה. מאות לקוחות שכבר ליווינו בתהליך שיפוץ חדר אמבטיה
ונהנים היום מחוויה אחרת בבית.

רוצים לשפץ?

השאירו לנו פרטים נחזור אליכם בהקדם לפגישת ייעוץ באחד מ - 4 אולמות התצוגה שלנו להשבחת ערך הבית

נשמח שתשתפו אותנו על מה חשבתם...

חדר אמבטיה חדש – במינימום מאמץ

אז מה אנחנו עושים עבורכם? הכל!
שיפוץ חדר אמבטיה עם Kamila Pro כולל הריסה ופינוי, בינוי, איטום, טיח, רצף, עבודות חשמל ואינסטלציה, התקנת ארון אמבטיה ומראה.
השירות כולל התקנת צנרת S.P בתו תקן, צינורות שופכין מפי.וי סי, התקנות כולל חיבור הכלים הסניטריים סבלות והעברתם מהרחוב לדירה, סיפונים, ברזים, אינטרפוץ 3' ו 4' דרך ברזי סוללה לפי דרישה, חיבור מים חמים/קרים.
בנוסף, ניתן לרכוש מספק של החברה אריחים ומקלחונים או אמבטיון. אנחנו מסייעים לכם בתהליך הבחירה עם מומחי ההום סטיילינג ועיצוב הפנים שלנו, שמצטרפים אליכם ועוזרים למצוא את הפריטים הנכונים לחדר אמבטיה שלכם.

למה כדאי לבחור בנו לשיפוץ חדר האמבטיה?

אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ניסיון של שנים – מגיעים אליכם עד הבית וחוסכים לכם התעסקות עם אינסטלטורים, שיפוצניקים, חשמלאים ועוד. אנחנו על זה.

אנחנו מגיעים עם ניסיון בתכנון ויכולים לזהות בקלות תקלות, אתגרים ובעיות עוד לפני שמתחיל השיפוץ – ולפתור אותם.

אנחנו שמים דגש על חומרי גמר איכותיים וליווי הלקוח בתהליך הבחירה – כדי שתוכלו להנות מחדר אמבטיה עמיד לאורך שנים.

כל אנשי המקצוע שדרושים לפרויקט שיפוץ חדר אמבטיה נבחרים על ידינו, עם כל הניסיון והמקצועיות שעוזרים לנו בבחירה מדויקת.

אנחנו מנהלים עבורכם את תקציב השיפוץ כדי שלא תהיה חריגה או יתגלו הוצאות מפתיעות ולא צפויות.

אנחנו חוסכים לכם זמן, כסף וכאבי ראש באמצעות תהליך שכולל את הכל – התכנון, הביצוע וכל הפרטים הקטנים.

השיטה של קמילה Pro חוסכת לכם כסף ומאפשרת לכם לשלוט על תקציב השיפוץ.

שיפוץ חדר אמבטיה לא צריך להיות "תיק". אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בכל תהליך השיפוץ, ברמת התכנון וברמת הפרקטיקה ומביאים איתנו שנים של ניסיון, ידע מקצועי רב ואנשי מקצוע מעולים.

לקוחות ממליצים

שלמה ברקוביץ
קרא עוד
לכבוד, סתר אדריכלים, הנדון: אלון ליבוב חברתנו "צוות שלמה ברקוביץ בע"מ שכרה את שירותיו של אלון ליבוב וקבוצת "הומ מייד" על מנת לבצע עבודות גמר בפרויקט או אוצ'ה ב-בודפשט. היקף הפרויקט: 14,500 מ"ר. שם הפרויקט CityHome life style complex Budapest ובכללם: complex Budapest complex Budapest
עדי
קרא עוד
כבר בפגישה הראשונה הבנתי שאותם אני רוצה איתי בדרך להגשמת החלום. מהרגע הראשון הם שידרו יושרה, אמינות, מקצועיות והגינות. תכננו, חשבנו, ביצענו, יצרנו והגשמנו. חברת "סוגרים הכל לדירה" בניהולם של אלון ודרור יחד עם יולי המעצבת ומלבישת הבתים, היא חברה בה תחת קורת גג אחת ניתן כל המענה הנדרש לשיפוץ כולל של הדירה. יש אבא אחד לכל התהליך.
טלי מאור
קרא עוד
בתודה ובהערכה גדולה אנו רוצות להודות לך על התנדבותך למען צעירות המתגוררות במערך ה"דיורית", עמותת אותות. מרגש לראות כיצד פינית שבוע עבודה שלם, עבדת משעות הבוקר עד שעות הערב, למען הצעירות. "דיורית" הינו פרויקט חדשני המעניק מענה לצורך הקיים בדיור, ליווי ותמיכה לצעירות חסרות עורף משפחתי. המודל פותח על ידי עמותת "אותות"
גילה
קרא עוד
תודה לכם על ביצוע עבודה הבנייה ושיקום המרפסת. העבודה התקדמה בקצב שנקבע והסתיימה כפי שסוכם. הביצוע היה ע"פ תוכנית הבנייה. עזרתם מאוד בקבלת החלטות לפתרון בעיות שהתגלו תוך כדי העבודה. לא חיפשתם לחסוך בחומרים וגם בדברים שלמרות שלא סוכמו מראש. העובדים שלכם מקצועיים ומבינים בתחום. אשתי ואני שמחים על כך שהחלטנו
אבי לוי
קרא עוד
חברתנו "צוות שלמה ברקוביץ בע"מ" שכרה את שירותיו של אלון ליבוב וקבוצת "הום מייד" על מנת לבצע עבודות גנר בפרויקט או אוצ'ה ב-בודפשט. היקף הפרויקט: 14,500 מ"ר. שם הפרויקט CityHome life complex Budapest ובכללם: ביצוע עבודת גמר עבור 97' דירות ברמת גימור גבוהה תוך שימוש במגוון רחב של חומרים. עבודת גמר במועדון ספא בין 1,000
הקודם
הבא
דילוג לתוכן