אחת הבעיות הגדולות בתוך תהליך שיפוץ הוא התמרון בין כל העבודות שצריכות להיעשות בשלבים הראשונים של השיפוץ, כשצריך ליצור את התשתית לתוכנית העיצוב החדשה.

איך מתמרנים בין עבודות חשמל, אינסטלציה וגבס במהלך שיפוץ?

אנשי המקצוע מסתובבים בשטח ולפעמים נוצרת תחושה של מן טלפון שבור. דרך השיטה שפיתחנו ב"קמילה" אנחנו מתמרנים עם המון ידע וניסיון בין כל אנשי המקצוע המעורבים ולעבור בשלום את השלבים החשובים של עבודות חשמל, אינסטלציה וגבס. כלקוחות, אתם לוקחים חלק בעניין, יכולים להסתמך על ההמלצה שלנו ולקחת בעלי מקצוע שאנחנו יודעים שיכולים לעבוד יחד ולעבור את שלב החשמל, האינסטלציה והגבס עם שקט נפשי.

אז איך עושים את זה נכון? אלו הדברים שאנחנו שמים עליהם דגש.

בונים תוכנית מסודרת:

הצעד הראשון בדרך לתמרון בין כל בעלי המקצוע שמגיעים לבית במהלך השיפוץ ובעיקר אלו העוסקים בעבודות החשמל, האינסטלציה והגבס הוא ליצור תוכנית עבודה מסודרת. אנחנו יושבים עם הלקוח, עם מעצב הפנים שלנו ועם הצוות המקצועי ודואגים לתוכנית עבודה שבה ברור לכל בעל מקצוע מתי הוא מגיע לבית ועובד. 

התוכנית המסודרת מאפשרת לנו וללקוחות שלנו לקבל תמונת מצב על כל מה שקורה במהלך השיפוץ ולדעת בכל רגע נתון איזה בעל מקצוע עובד, לפתור בעיות שצצות בדרך ולוודא שכל הפעולות נעשות בשיא המקצועיות, בלי לחץ, טלפון שבור והפרעות. אנחנו חברת השיפוצים היחידה בישראל שעושה שימוש בתוכנה לתיעוד כל הפעולות המתבצעות בשיפוץ ולתכנון מלא שלו, כל הערה נרשמת ומתועדת והאינפורמציה תמיד נמצאת שם. 

איך מתמרנים בין עבודות חשמל, אינסטלציה וגבס במהלך שיפוץ?

החסרון הכי גדול של שיפוץ באופן עצמאי, כשאתם מנהלים בעצמכם את תהליך השיפוץ הוא סדר היום מול בעלי המקצוע. הזמנים שהם קובעים לכם באופן עצמאי הם בגדר הערכה גסה, יש ביטולים ודחיות ונדמה שהזמן עובר ושום דבר לא קורה. בין אם מדובר בחשמלאי שצריך לעשות את עבודות החשמל או בקבלן גבס, אנחנו לא מחכים לשום הערכות גסות. 

השיטה שלנו כוללת התנהלות ישירה שלנו מול אנשי המקצוע, שעובדים איתנו כבר שנים ומוכיחים את עצמם כמצוינים. עבודות חשמל מדויקות שנערכות בדיוק בזמן שנקבע, עבודות אינסטלציה מול התוכנית שנקבעה בלי שום ביטול, קבלן הגבס שלנו שמגיע עם העובדים בדיוק ברגע הנכון ומתקדם עם התקנת הגבס. הכל קורה דרכנו וזורם חלק. 

בוחרים לעבוד עם בעלי מקצוע מוסמכים: 

בין אם מדובר על עבודות חשמל או מציאת אינסטלטור, הדבר החשוב ביותר הוא בחירת האנשים הנכונים. כאן נכנס הניסיון שלנו לפעולה. אנחנו פשוט לא מתפשרים על חאפריות או על חוסר ניסיון. כל הצוותים המקצועיים שלנו, מעבודות גבס ועד לאינסטלציה מורכבים מבעלי מקצוע מיומנים ואחראיים שמבינים איך לתת שירות ובעיקר איך לעבוד. 

אם אתם רוצים לעבור את השיפוץ בשלום ולהנות מתשתיות איכותיות של חשמל, אינסטלציה ועבודות הגבס בבית – אנחנו כאן. מנהלים עבורכם את הפרויקט, מתכננים יחד אתכם ודואגים לשיבוץ כל בעלי המקצוע ולפיקוח על העבודה. מעטפת שלמה לשיפוץ שלכם. 

דילוג לתוכן