הכל לשיפוץ הבית תחת קורת גג אחת: ייעוץ, תכנון ושיפוץ

אחד הדברים הכי מאתגרים בדרך לשיפוץ מקצועי של הבית הוא לחבר בין כל הגורמים שמעורבים בשיפוץ.

מעצב הפנים או האדריכל שעובד עם חברת השיפוצים או השיפוצניק שאמורים לעבוד עם בעלי המקצוע השונים – אינסטלטור, חשמלאי וכדומה.
עבור רוב הלקוחות שלנו, הסיפור הזה גורם לצמרמורת וחלושס בגוף. אנחנו רוצים למנוע את הטרטורים, הטלפון השבור, את הבלבול ואת התחושה ששום דבר לא תחת שליטה. לכן, פתחנו ב"קמילה" שיטת All in one – הכל לשיפוץ הבית תחת קורת גג אחת. ייעוץ, תכנון ושיפוץ.

ייעוץ מקצועי 

כל פרויקט שיפוץ מתחיל בייעוץ מקצועי של צוות עיצוב הפנים, המהנדסים והאדריכלים שלנו. לחברה יש נבחרת בעלי מקצוע עם ניסיון מצבר בביצוע משותף של למעלה ממאה פרויקטים שאותם אנשים בדיוק שיתפו פעולה כנבחרת הומוגנית, כל אחר תורם את חלקו להצלחת הפרויקט. הדבר דומה למסעדת שף שכל עובדי המטבח חוברים יחד תחת כנפי השף הראשי להצלחת המסעדה.

קמילה שיפוצים למעשה מהווה שף ראשי לפרויקט השיפוץ – קריטי לדעת בכל רגע נתון עם איזה יועצים להתייעץ – למיין את חוות הדעת שלהם כדי לנוע קדימה מהר לסיום מוצלח של הפרויקט.

עבור הלקוחות שלנו, כבר בשלב הזה נפרשת התמונה המלאה ויש תחושה שהכל בשליטה – מניהול התקציב ועד לתוכנית השיפוץ המלאה בבית. אנחנו מייעצים ללקוחות שלנו ודואגים שכל השלבים בשיפוץ יהיו ברורים ומובנים. 

תכנון מוקפד המבוסס על ניסיון רב

צד הניסיון הרב שלנו בתחום הבנייה והשיפוצים, אנחנו עוסקים במשך שנים בתכנון. הלקוחות שלנו נהנים מתכנון מקצועי של הצוותים שלנו, שכל איש מקצוע בתוכם נבחר בקפידה. 

התכנון נוצר על מנת לספק את התמונה הרחבה ביותר על השיפוץ ולאפשר ללקוחות לראות את כל הפרטים מול העיניים, להחליט על חומרי גמר, צבעים, סגנונות ושינויים מבניים ולצאת לדרך כשהכל ברור. 

התכנון מסייע גם לנו להבין אלו בעלי מקצוע מהחברה שלנו יקחו חלק בשיפוץ, האם יש צורך במומחים נוספים, אילו ספקים לחומרי גמר הם הכתובת הנכונה לפנייה שלנו ולרכש המוצרים ואיך לנהל נכון את התקציב. את כל הפעולות האלו אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו כשאנחנו מנהלים את הפרויקט במעטפת אחת שכוללת את הכל. 

השיפוץ עצמו – כשכל הדברים מתחברים

אין דבר יותר מרגש מאותו יום שבו מתחילים את השיפוץ. הבית מוכן לצוות המשפצים שנכנסים לפעולה. כל בעלי המקצוע נאספים ומתחילים לעבוד מול תוכנית עבודה מסודרת שאותה מנהלים האנשים של "קמילה" במקצוענות ומתוך ניסיון רב. 

אנחנו שם כדי לפקח על כל מה שקורה, להסתכל מלמעלה על כל תמונת השיפוץ, לנהל את בעלי המקצוע ולחלק את הזמן והמשאבים בין כל מה שקורה. זה לא השיפוץ שאתם מכירים או שמעתם עליו סיפורי זוועה מחברים ובני משפחה, שהזהירו אתכם שלא להיכנס לתהליך שיפוץ, אלא חוויה מתקנת, עם חשיבה מתקדמת ודרך אחרת לראות את כל הדבר הגדול הזה שנראה שיפוץ. 

כששלושת הדברים האלו מתחברים תחת כתובת אחת: ייעוץ מקצועי, תכנון מוקפד ושיפוץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר שמנוהל מהרגע הראשון ועד הדקה האחרונה, פתאום יש זמן להבחין בפרטי פרטים קטנים שבמצב אחר לא היה לו זמן לראות אותם. הלקוח הוא כבר לא בתוך העשייה היום יומית – בדיוק כמו עוד עובד באתר. אנחנו מפנים את הלקוח לראות את הפרטים ומוציאים אתכם מניהול לוגיסטי שמתעסק בעיקר בטרדות הקטנות והיומיומית – מי מגיע מתי מגיע למה ובאיזה הקשר.

דילוג לתוכן